Twee jaar geleden alweer zijn de eerste plannen geschetst voor een vernieuwd dorpshuis in Alphen aan de Maas.
Een Hucht 2.0 waar inwoners, verenigingen en clubs uit Alphen in de komende decennia plezier aan kunnen beleven. Twee jaar is een lange tijd, waarin veel is gebeurd. Nu lijkt het eind van nadenken, overleggen en ontwerpen in zicht te komen. Afgelopen week heeft het college van burgemeester en wethouders de plannen goedgekeurd, in januari ligt het project bij de gemeenteraad.
Nieuwsgierig hoe de plannen er uit zien? Woensdag 20 december om 19.30 uur in de Hucht geeft Stichting Leefbaarheid Alphen Gelderland een presentatie in samenwerking met De Hucht. "Wij zouden het leuk vinden om met alle Alphenaren ons enthousiasme te mogen delen. Dus hopelijk tot dan!"